Bize Ulaşın

Ürün ve hizmetlerimizi geliştirebilmemiz için görüş ve önerileriniz bizim için son derece önemlidir. Görüş ve önerileriniz en kısa zamanda değerlendirilecek ve sonucu hakkında size mutlaka geri dönülecektir. Hizmet ve ürünler ile ilgili görüş/öneri ve şikayetlerinizi aşağıdaki online başvuru formunu doldurarak ya da 0850 222 0 400 numaralı Dialog hattımızdan 5 no’lu seçeneği tuşlayarak Mutlu Müşteri Merkezi'ne iletebilirsiniz.

Platin line özelliği ile Paraf Platinum müşterilerine, çağrı merkezinde özel hizmet sunulmaktadır. Platin Line: 0850 220 0 800

Kayıp ve Çalıntı bildirimleriniz için 0850 222 0 400 Halkbank Dialog'u arayabilirsiniz.

Kişisel verileriniz Kişisel Verilerin İşlenmesi ve Aktarılmasına İlişkin Aydınlatma Metni kapsamında işlenecektir. Aydınlatma Metni'ne buradan erişebilirsiniz